Indien nu kommer jag

Nu är det bara två dagar kvar tills jag åker till Indien ( två veckro) för att få kunskap i den Ayurvediska läran.
Det blir inte bara kurs utan även sol/bad och äventyr.

Jag vet att det är varmt - 27 grader - hoppas nu bara att det inte är hög luftfuktighet - det har jag svårt att klara av.

Men nu skall här packas och det känns lite svårt. Jag vill ju så gärna ha mycke kläder/skor med mig men vet ju att det är riktigt billigt och shoppa är ju väldigt kul.

Jag har aldrig varit i Indien så det känns spännande. Tror att det blir en kultur chock. Tror också att det kommer var starka dofter, mycket färgade textilier, massor av männsikor, kor och tutande bilar, kryddig mat och dåligt vin.

Kan det stämma?

Skall försöka skriva dagbok både i boken men även på nätet samt fotografera så mycket jag kan. Jag kommer även leta upp allt som har med Neem att göra - både kunskapsmässigt, bildmässigt och produktmässig.
Neem används i den Ayurvediska läran men hur?






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0