Nu ar jag i Indien

Jag befinner mig nu i Indien i Goa omradet. Ar pa en Ayuervedisk kurs. Har finns sa mycket att lara.
Det ar varmt men vi bor fantastiskat bra och valdigt nara havet. 36 grader varmt men havet svalkar lite.
Varje morgon traffas vi i tradgarden och har ett gemensamt yoga pass. Sedan morogn dopp men frukost. Mellan 10 / 12 sitter vi i tradgarden och far lara oss den Ayuervediska laran. Vi har nu fatt hjalp med att finna om vi ar Pitta, Vita eller Kapha.
Igar var vi pa ett Ayuervediskt center och fick forelasning, traffa lakare, at lunch samt fick vara med pa andningsmeditation. Ikvall skall vi alla fa Ayurvedisk oljemassage / coolt!

Jag har fatt se Neemtradet / skall nu fota en himla massa. Alla vet vad Neem ar . sa jag far nog kopa hem en himla massa.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0