Snart Indien och se Neem

Oj vilken underbar start på året. Många besökare / shoppare på nätet i min webshop www.neembutiken.se och en duktig återförsäljare i Finlnad.
Kanske nu alla som handlar ekologiskt börjar tänka på vad de har på sin hud och vad de har för schampo?
För det du smörjer in dig med går faktiskt ut i blodet - det ekologiska som du äter där går det mesta faktiskt ut den naturliga vägen , eller hur?

Nu börjar jag så smått ladda för min resa till Indien! Där skall jag lära mig allt om den Ayurvediska konsten, allt om Neem, träna, shoppa, lära och må bra i nya och gamla vänners sällskap.

Har du varit i Indien så får du gärna ge mig tipsa mig om all från vad man packar, växla pengar, vaccinationer m.m.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0