50 % Rabatt på alla Neem varor!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hej!

Sommar sommar sommar - hoppas du vill stanna !

om JA så kommer det bli en lång sommar i år………….

Jag njuter nu när jag kan nyttja allt: från frukosten i trädgården, långa lunchpromenader till att sitta ute länge på kvällen och njuta av ljuset.

Och att få bada i hav och pool!

Eller bara njuta i vår trädgård eller cykla ner till en av byns alla mysiga restauranger eller caféer.

Vi får bara hoppas att det finns massor av sommardagar kvar nu när det närmar sig sommarlov och semester.

Det är faktiskt en riktigt härlig tid!

 

Jag håller just nu på med att ändra mitt lager med Neem produkter. Skulle bli så glad om du kunde hjälpa mig. Shoppar du så slipper jag bära så mycket.

Nu gäller 50 % rabatt på alla mina produkter (endast näthandel ) ange koden sommar2011 och miniorden är 200:- (ex.frakt).

Detta erbjudande gäller fram till den 31 juli. Mellan den 16 juni - 10 juli skickas dock inga varor, beställer du under denna tiden så vet du att ditt paket kommer dig tillhanda efter den 10 juli.

Nu hoppas jag du hjälper mig tömma mitt lager så jag slipper bära så mycket. Och du får mer än gärna förmedla min hemsida (www.neembutiken.se) och mitt erbjudande till nära och kära!

Njut av dagen och av ljuset !!


 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0